nuffnang

Sunday, February 7, 2016

Cara Atasi Masalah Anak-anak Selalu Demam

Kesihatan Anak-anak Adalah Kebahagiaan Seorang Ibu

Dalam keadaan cuaca yang sangat tidak menentu seperti sekarang ini, anak-anak kita amat mudah terdedah kepada masalah kesihatan. Batuk, demam dan selsema sangat mudah merebak dalam keadaan cuaca panas dan hujan yang sentiasa bersilih ganti dalam satu hari. Selain memastikan anak-anak sentiasa dalam keadaan bersih, sebagai ibu adalah menjadi tanggungjawab kita untuk menyediakan badan mereka agar dapat menghalang penyakit daripada mudah menjangkiti mereka.

Tiada yang lebih merisaukan hati seorang ibu selain daripada tahap kesihatan anak-anaknya. Apabila anak-anak jatuh sakit, sebagai seorang ibu, saya akan merasa risau yang teramat sangat. Adakalanya saya akan menangis apabila melihat keadaan mereka yang lemah dan tidak cergas seperti selalu. Anak-anak saya jenis yang sangat aktif dan kuat berpeluh. Apabila mereka jadi pasif dan tidak berpeluh, saya tahu itu adalah tanda-tanda awal yang mereka sebenarnya tidak sihat. Pengalaman sebagai seorang ibu dari 9 tahun yang lepas mengajar saya tidak menunggu sehingga mereka benar-benar jatuh sakit. 


Sebaik saya sedar akan keadaan mereka, saya akan memberikan mereka Nutriferon. Walaupun jika hanya seorang pun daripada anak-anak saya yang menunjukkan tanda-tanda tidak sihat tersebut, saya akan memberikan semua anak-anak saya Nutriferon. Caranya, dua sachet Nutriferon akan saya bancuh dengan kira-kira 4 sudu makan. Kemudian saya akan bahagi kepada 4 bahagian anak-anak akan mendapat kira-kira sesudu makan seorang. Senangkan...?



RM181.25

Dan, setakat ini, saya hanya perlu berikan mereka Nutriferon ini selama 4 hari berturut-turut untuk mereka kembali seperti sediakala.



  RM181.25


***jika anda berminat menjadi ahli shaklee atau inginkan penerangan lebih lanjut, atau ingin membeli anda boleh hubungi saya melalui :_  

EMELIA ANAK JUMOI SID 994434 call/sms/whatsapp : 019-4675097 atau, jika anda berminat untuk berjumpa atau mendapatkan produk shaklee ini, saya adalah pengedar aktif shaklee di SRI AMAN, SARAWAK….POS SELURUH MALAYSIA, BRUNEI, SINGAPORE….

2 comments:

  1. Kami sekeluarga memang amalkan nutriferon especially bila travel oversea. Alhamdulillah kami sekeluarga x kena selsema, batuk atau demam semasa travel. Boleh dimakan oleh kanak2 dan juga dewasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu puan. Saya bagi terus ni untuk anak-anak bila saya perasan yang mereka ada tanda-tanda awal demam atau batuk.

      Delete